bl0ndiiiiie xp ♥

Hej! :)
Jag höll på och kolla igenom gamla bilder och hittade en från förra året när vi var på Junkön! :)
Och som det står på "rubriken" så var jag blondin.. :o
Kan ni tänka mig med blont hår??!?!?!?!?!? Själv har jag lite svårt me de ändå! ;o
Bild på mitt hår justnu:
Tog just precis den här bilden för att
1: man ser mitt BRUNA hår ♥
2: man ser inte mitt ansikte (det var lixom håret vi snacka om nu så! ;) ♥)
3: Den är ganska ny :3 ♥
Bild från förra året (bl0ndiiiie) :
En Blond Emmy :o ♥ (är inte så "jätte blond" men hyfsat om man
tänker på hur mörkt mitt hår är just nu :3 ♥
Vad tycker ni att jag passar bäst i ? :3 ♥ (SVARA ÄRLIGT ♥)


puuuus

Kommentarer
Postat av: marre

BRUNT, du är ju skit fin i båda men det bruna vinner stort för mej ändå :)

karmkram♥

2011-03-13 @ 18:54:13
Postat av: Maya

Brunt :D

2011-03-17 @ 07:28:15
URL: http://sotasockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0