♥ BRUNO MARS ♥

( NEJ JAG ÄR INTE KÄR I HAN XO ♥ )

Men asså .. jag älskar hans låtar :d ♥ (dom flesta iaf ♥)
Hans röst är ju as fräään ! (y' ♥


Jag tycker att ni ska lyssna på alla hans braiga låtar! (y' ♥



Här om dan läste jag ut den här boken:


Författare : Emma Granholm
och så heter den: Ett nytt liv på köpet
texten under står de så här: Hur långt skulle du gå för att slippa vara ensam?

Kan skriva va de står på baksidan! :

Hur vet man hur man ska bete sig om man
aldrig har haft vänner, men plötsligt får femton
stycken?
Sanna har levt ett liv i total ensamhet,
tagit sig igenom skoldagarna utan att växla ett ord
med någon annan. När hon börjar gymnasiet
för att plugga foto förväntar hon sig att hennes
liv ska fortsätta på samma sätt.
Men hennes nya klass är annorlunda. Där
Finns Eddie med de dyra klockorna, Gloria
med de långa benen, Jocke med de osmakliga
skämten, parfekta Jennifer, rockiga Katrine
och Jonna... Att skaffa vänner visar sig vara
enklare än hon någonsin kunnat drömma om.
Hon blir vän med alla. Men kan man verkligen
vara det?
Utan att vara medveten om risjerba spelar
hon ett högt spel...


Fått bra bedömm och sånt! Den är MYCKET bättre än
vad den värkar! MYCKET!

Jag rekomenderar den! ♥ :)

nu MÅSTE jag sova.
skriver nog mer imrn ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0