jag höll på att dö..

*rubrik* = Sant ! Jag höll på att dö..


Alla som har varit på ormberget fattar nog de här:

Det finns ju som "två" skogar..
Om man står i liften, så den "högra skogen"
dit lurade Victor med mig och Alice och första gången
plogade vi typ as mke, å de gick as bra!
och då ville jag och alice åka igen!!

De var då de hemska inträffade ..

De var typ en "gömd" sten som jag råkade fara på & då tappade jag balansen,
och for rakt fram! jag såg bara ett stup framför mig så jag slängde
mig efter ett träd! mina stavar for lite hit och dit och de var as läskigt..

Asså, hade jag inte tagit emot mig.. kanske jag hade varit på sjukhuset nu? eller rent av.. död?

det är skitläskigt, ja vet!

Jag har typ inge mer å säga.
puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0