läsk-ig xo ♥

hejsan allihopen x)


Först.. Rubriken:

Idag blev Alice ganska "läsk-ig" :s ♥
Hon & en kille i min klass hade typ cola krig :ooo
de var leeeskiii't (flummade till de lite bara, jag vet att det stavas läskigt!) :p
Det typ for cocacola på andras jackor :o men inte på min .. NANANANNA :D
som tur går cocacola bort :) ♥


På skolan idag var de ganska chill, har inge mer att skriva om de :) ♥

Sen så gick underbaringen Vilma hem med mig ♥ Vi hann inte göra så mycket, typ äta och busa lite, mer hann vi nog inte för att pappa kom tjugo i fyra. Eftersom att jag hade basket träning! :)

Senare kanske jag, pappa & ellen ska åka skridskor (första gången på hela året.. kmr se ut som BAMBI på hal is :sss ♥)

Jag har tyvärr inge bilder att slänga in ..
eller.. kan ju ta en gammal ♥


- jag älskar dig världens finaste .. världens vackraste .. världens sötaste ..
världens snällaste .. och värdens bästaste hund ♥ PuSs ♥♥


- miffoek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0