min süper roliga dag ..

*Rubrik* .. Min SUPER roliga och härliga dag spenderades
med süper kompisarna Vilma, Fanny, Olivia och Patricia! ♥
Jag har haft så kul!!!!<3 Vi har skrattat läppen av oss hela
tiden! Inte en skratt fri minut me er! :] Alltså, fick typ ont
i magen för att vi skratta så mycket!!! :]]]]]<3


När Fanny hade farit skulle pita sjunga en jätte vacker sång den gick så här: här komma här komma tre pippilångstrupar xD Hon skulle sjunga 3 pepparkakor (elr, va den nu heter!) och så sjöng hon fel! :D HAHAHAHAHAH
jag .. DÖR :]

Först var de bara jag, Vilma & Fanny! Men när vi var på Blå Gåsen och skulle köpa milkshake så träffa vi på Olivia & Patricia och då gick vi med dom! :]] Först drack vi upp våran milkshake (jag köpte CAROLINE ♥ skit göööööt.. REKOMMENDERAS! ♥) sen stack vi till Shopping och handla och jag köpte en tröja från gina tricot för 49:- (Rea) ♥ Sen när klockan var 15.00 så drog vi till Norra Hamn och fotade! ♥ Det var skit kul! :) ( slänger in bilder när fanny lagt upp på sin blogg, för de var hennes kamera vi fota me ♥♥♥)
En bild jag har redigerat på en sida:
Den såg först ut så här:
h3h3h3h33h :3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0