Slalom i Pullinki :) <3

Idag har jag åkt slalom i pullinki! :D Det var skit roligt .. ♥ Vi åkte typ .. flera timmar! Skit härligt (förutom att det blåste mycket så var det skönt väder också!) När vi kom till jgi så åkte vi skoter! Asså.. FETT KUL DET ÄR !!!!!!<3 I LOVE SKOTER XD ♥
de va skiiiit härligt! :D Jag fick köra själv också! (y' Första gången var jag tvungen att få hjälp men andra gången körde jag helt själv! :D Det var skiiiiit kul ♥
I morgon åker vi hem! Typ efter lunch! Hoppas vi hinner åka lite skoter!!! :DDDD ♥
Nu ska jag gå och "sova" .. Vi måste alltid göra det för att mammas kompis barn måste tro att vi går och sover samtidigt som han. Det är rätt mysigt, fast jag slipper hellre! :) Men det går bra, det är ju bara några dar så ..  ♥
"god natt" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0