trött.nu

Jag är trött! I huvudet, i benen .. Jag är helt enkelt TRÖTT.
Tror jag har bestämt mig .. Jag ska skaffa lösenord till bloggen!
Det blir skönare! :)

Men då så vill jag veta vilka som läser min blogg! Så om du vill ha lösenordet till min blogg så kommentera och skriv vad du heter och sen att du vill ha mitt lösenord när jag skaffar det!


Idag har jag gjort allt möjligt, först hämtade vi dumle, sen gick vi ut och lekte med han! Efter att vi hade lekt ett tag tog vi på oss skidorna och tog med oss dumle ut på isen! Första gången jag åkte längdskidor i år! Jag rammlade .. 1 gång .. Okej .. 2 gånger .. JAJA, jag ramla typ 3/4 gånger! En gång tog det typ en kvart innan jag kom upp xd HAHAH. Sen hade jag basketträning! Den var chill, och as rolig! :D Vi körde allt möjligt typ.. bara roliga saker! :) Efter träningen var jag faktiskt väldigt duktig! *tihi* För att jag städade i min garderob! Nu är det jätte fint i den! :) HHAAHHAHA.. det var ett bombnerslag, asså skit! XD Men nu är det finfint :) <3 Sen såg jag och lillasyster film! Filmen hette Letters to Juliet ! ( Bild nedan! ) Den var bra! :)




någon som har sett den? :)


Idag passa jag på å fotade min tröja och mina jeans som jag köpte i stockholm!
Här nedan får du se bilder på dom :)


lite konstig, men ja.. Den tröjan, och jeansen! :D
Tröjan är typ en sån här .. "magtröja" med ficka! Fast jag har ju
såklart ett linne under xd ♥

Jag har glömt bort att lägga upp dom här finfina bilderna:


Det är jag till höger, lillasyster ellen till vänster och kusin julia i mitten ♥


tihi, så söt du är julia ♥ :) ( Ellen också såklart! ♥ )

Har mer, men orkar inte lägga up :) Eller .. ska se om jag hittar nå mer .. hm!


Ganska gammal! Men glömt lägga upp den! Och hade typ inge mer!

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag! jag ska orka med sportlovsbasket och slalom + egen basketträning!
omg.. det ska bli kul ändå! :D ♥

godnatt!

juste, till dessi:
Vi saknar er jätte mycket ♥ Jag längtar så tills ni kommer till luleå ♥ pussa lillkillen! ♥ Kramar och pussar i massor ! ♥





Kommentarer
Postat av: angelica

Jag vill ha!!<3

2011-03-03 @ 08:30:49
Postat av: me fhani <33

do veta att jag vela lesa va ? ;)

2011-03-03 @ 11:49:02
Postat av: Neeelyyyy ♥

Skicka seeeeeen ;)♥

2011-03-03 @ 15:05:14
Postat av: emmyslillabusunge (Patricia)

Jag vill jätte gärna ha anvn. och löseno.



PUSS PÅ DIG <3<3<3

2011-03-03 @ 15:35:13
Postat av: dessi

vi längtar också jättemkt! Max vill ha lösen :) älskar dig, puss o kram från moster

2011-03-04 @ 08:56:36
Postat av: marre

jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill.. :D♥

2011-03-06 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0