who said it was easy?

Visste inte vad jag skulle ha som rubrik!

Varför jag inte bloggade igår ..
Igår bloggade jag inte p.g.a att jag inte kunde! Jag gick hem till Söta Vilma direkt efter skolan och sen så åt jag där & sen for vi med basketlaget och packade godis! :d ♥

söööt låt: Introducing Me - Nick Jonas
(jag är inget fan till nick jonas, elr jonas hursomhelst .. men den är söt! ♥)

en till söt låt: En vanlig dag - Ulrik

bara för att jag är på ett "låt" hurmör, så får ni en till söt: Hey, Soul Sister - Train
(utnött, men ändå bra.)

ooooj, jag kom plötsligt på en till låt som jag tycker alla ska lyssna på ♥ : Bow Chicka Wow Wow - Mike Posner

På tal om Mike Posner, här har ni en till låt med honom: Cooler Than Me - Mike Posner

HAHAHAHAHHA.. var på "låt" humör ♥

Idag har jag varit på skolan och varit på basketen! (men jag var inte med, har blivit förkyld :s)
Sen efter middagen ska jag och en massa från laget och se LBBK de ska bli skit kul ♥

Bild på mig idag:


HAHHAHAHAHAHAH.. min biljett till LBBK ♥

Fannys mann har långt håååår :o ♥

- är en ledsen sjuk hund :( ♥

Who said it would be easy to get through it all yourself?
(bara nån flumm text :3 ♥)

Jag pratar just nu med Fanny & Olivia på skype ♥ KÄRLEK TILL DOM BRÜDARNA ♥
här får ni bild på mina büüüüüsiga & fiiiina vänner ♥ :



HAHHAHA.. jag är helt röd om kinderna xo ♥
men vilka finisvänner jag har ♥

Nu ska jag typ äta, och sen blir det LBBK med vännerna ♥



heido ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0